22 Mart 2013 Cuma

Bu Bir İç Dökme Yazısıdır, Eğer Her Şeye Sıkılan Biriyseniz Okumayın.



Çok sıkılıyorum ve ne yazsam diye düşünüyorum. Pretty Little Liars'ın tüm bölümlerini bitirebildim nihayet. Yeni çıkan bölümünü yarın arkadaşımla izleyeceğim. Dün de The Carrie Diaries'i izledim, tavsiye ederim. Güzel bir diziydi. Dün neler yazacağımı planlamıştım aslında. Arkadaşlarla ilgili bir şey. Ama uykudandır mı bilmiyorum, hiç önemli gelmiyor yazacaklarım. Her neyse, ben yazmaya başlayayım. Benim D ve S diye arkadaşlarım var. Çoğunlukla onlarla takılıyorum. S nöbetçi olduğu için D'nin yanına oturdum. Onun not defterinden bir şeyler karalayıp -aslında minik bir resim defteriydi- duruyorduk. Baktım defter dolu yazışma. Ne olduğunu sorunca: "Hiiiç, özel." dedi. Umurumda olmadı tabii. Sonra sanki yüzüme vurmak istermiş gibi: "S ile yazışmalarımız, sırlarımızı anlattık da." dedi. Neyse, biz S'nin yanına gittik. D ellerini yıkayacaktı, "Ben gelmiyorum." dedim çıktım yukarı. Not defterine baktım, öyle önemli şeyler yoktu içinde. "Ben seni ilk gördüğümde havalı sanmıştım, yok ben seni inek sanmıştım." gibi saçma sapan konuşmalar vardı. Bir de arasında şöyle yazıyordu "Dün Annabeth'in Face'sini çalmaya çalıştım."Çalmak" kelimesi yerine "hacklemek" ya da "almak" falan da kullanmış olabilir. Her neyse, konumuza dönelim. Ben bunu gördüm ya. İçimde tutmam ki, feci açık sözlüyümdür. Aklımdakini karşımdaki kırılsa bile pat diye yüzüne vurarım. S'nin yapmadığını biliyordum ama "İkinizden biri Face'mi çalmaya çalışmış, biliyorum." dedim. O da "Valla ben yapmadım." dedi. S öyle şeyler yapmaz zaten. Kesin konuşmaları unutmuştur bile. Gittim D'ye "Face'mi çalmaya çalıştığını biliyorum." dedim. O da "Biliyorum." dedi. Lan benim bildiğimi nereden bileceksin. Kendini medyum falan sanıyor herhalde. "Ya kuzenim bir program yüklemişti, orada Face arkadaşlarımın MSN'leri çıkıyordu. Birini seçtim, tam çalacaktım seninkiymiş bıraktım." dedi. İnansam mı bilemedim. Geçiştirdim. 

Ben tahtaya "a" harfini farklı yapıyorum. Bugün onun da yapmaya başladığını gördüm. Matematik defterimi çıkardım. Aynı düzeni tuttu. Ayrıca "Neden cevapları kırmızı kalemle yazıyorsun?" gibi bir soruya da "Neden yazmayayım?!" diye ters cevaplar veren bir insan. Bazen gerçekten çok sinirimi bozuyor. Sizi de çok sıktım. Özür dilerim. Bunları günlüğüme yazmaya da üşenirim, Blog'a girince döktüm içimi işte. Öyle önemli şeyler de değiller ama... Bir fikriniz varsa lütfen söyleyin. Bu arada, D. bunu okuyorsan, hiç yalanlamayacağım, senin hakkında düşündüklerim bunlar. Şimdi diyorsunuzdur ki: "Hani açık sözlüydün,". D'ye söylemiyorum hiçbir şeyi. Herkese kolayca küsüyor. O kadar kolay kavga edilecek biri ki. Yanında S değil de başka biri olsa kesin kan davasına girmişlerdi. O kadar yani. Asla fotoğraftaki gibi olamayacağız. 

Öptüm.
                                                                                                           

4 yorum:

  1. Bu arkadaşlar bazen gerçekten çok can sıkıcı olabiliyor. Şimdi hatırlıyorum da eskiden yaşadıklarımı asdfghj Ne sinir günlerdi, şimdi 'forever alone' takılmaya 'çalıştığım' için yaşamıyorum böyle sorunlar, o yüzden başka bir şey diyemeyeceğim galiba. Ama senin de dediğin gibi bu önemsiz gibi görünen olaylar aslında bazen hayatımızı değiştiren olaylar olabiliyor. Örnek; kendi hayatım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Forever alone" takılmam ben, sosyal biriyim ama böyle şeyler olunca da kafama takmamaya çalışıyorum. Sen de dene :).

      Sil
  2. Benim en sevdiğim dizi Pazartesi bitiyor. :( Valla üzülyorum 4 ay ara veriyolar şaka gibi. Ben de yeni dizilere açığım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Pretty Little Liars'ı öneririm :).

      Sil